Sponsor - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu Sponsor - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu

Sponsor

Door: Hans Vermeij

Blijf op de hoogte en volg Els&Hans

21 Augustus 2016 | Nederland, Haarlem

De eerste maand van onze reis besteden we aan vrijwilligerswerk in Nepal. We doen dit via Stichting Maya.
www.mayafoundation.com.

Ik heb in de vorm van foto's twee projectbeschrijvingen toegevoegd:
- Een sponsorproject voor weeskinderen die hun ouders hebben verloren tijdens de aardbevingen vorig jaar. "Sponsor weeskinderen".
- En een project voor de inrichting van een kleuterschool.
Hiervoor hebben we een projectaanvraag ingediend bij WereldWijd Voor Kinderen. We hebben een bedrag van € 3.000,00 voor de inrichting van een kleuterschool. Zie "Sponsor kleuterschool"

• 02 Oktober 2016 - 11:24

Elly Van Der Koore:

Geweldig, eindelijk is het nu "echt". Het avontuur gaat beginnen.......veel succes, ik leef met jullie mee.