Verlegen... (toegift uit Nepal) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu Verlegen... (toegift uit Nepal) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu

Verlegen... (toegift uit Nepal)

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Els&Hans

18 November 2016 | Nepal, Kathmandu

Namasté lieve mensen,

Afgelopen maandag waren we terug op "onze" Snowview School. De school was na de feestmaand weer helemaal gestart. Na het hartelijke weerzien op de school stond het plein vol met de 700 "students". Na de (kennelijk gebruikelijke) oefeningen werden we naar beneden geroepen om op het podium te gaan staan. Er startte een lange toespraak over de Mayafoundation en ons project. De foto's vertellen het verhaal.

René, de oprichter van Mayafoundation, schreef:
"De afgelopen maand hebben Els en Hans de schouders gezet onder de verbouwing en inrichting van het kleuterschoolgebouw van Snow View in Tallo Hemja. Een maand flink bikkelen, maar dan heb je ook wat. Het resultaat is echt fantastisch geworden. De lokalen zijn werkelijk onherkenbaar geworden. Als je nu door het gebouw loopt, waan je je op een geheel andere locatie! Een ander universum, een wereld speciaal voor kleuters.
Tegelijkertijd hebben Els en Hans een bijzonder mooie tijd gehad als gast van Bishnu, die zij zelf zo mooi omschrijven als "de moeder van de school". Prachtig om te zien hoe volslagen vreemden in zo'n korte tijd zo voor elkaar open staan, zo veel respect voor elkaar krijgen en zo dol op elkaar worden. De Maya formule. Samen maken we de wereld een beetje mooier."

Ook ontvingen we een klinkend getuigschrift van de school en Bishnu heeft op Facebook een prachtige getuigenis geschreven.

We worden hier helemaal verlegen van...

Jullie ook allemaal bedankt voor alle steun en bijdragen. In welke vorm dan ook!

Veel liefs van ons

• 18 November 2016 - 16:21

Elly Van Der Koore:

Het zal een onvergetelijke belevenis voor jullie zijn geweest en er volgt nu nog zoveel meer.......je valt van de ene verbazing in de andere en jullie verslagen zorgen ervoor dat het voor ons ook levendig is. Ik ben er erg blij mee en het is fantastisch dat jullie dit ondernemen. Ga lekker door met genieten en hou ons op de hoogte. Groetjes, Elly

• 18 November 2016 - 16:43

Rachel:

Lieverds, wat ben ik trots op jullie! Zo vanzelfsprekend is namelijk niet wat jullie de afgelopen tijd hebben gedaan. Diepe buiging. 'Samen maken we de wereld een beetje mooier'; het streven er naar hebben is al mooi, maar het uitvoeren; is nog veel mooier! Dikke kussen en knuffels x

• 21 November 2016 - 09:33

Jacqueline:

Wat vonden de kinderen en hun ouders er zelf van? En waar gaat de reis nu heen?

• 21 November 2016 - 09:38

Marloes:

Wat een prachtige belevenis en leuk om te lezen! Geniet nog lekker van de reis en elkaar!

• 21 November 2016 - 11:20

Jacob:

Wat een belevenissen maken jullie mee zeg,dat komt natuurlijk ook door jullie inzet aldaar.
    ik vind het ook heel fijn om de foto`s en verslagen te bekijken en te lezen.
    geniet er verder van en ik kijk al weer naar jullie volgend verslag.
    hartelijke groet van Jacob.

• 21 November 2016 - 11:47

Dirk:

Ontroerend mooi verslag. Blijf genieten en je verbazen, groet Dirk, vanuit Cairns, Australië

• 21 November 2016 - 20:28

Ad:

Top, geeft vast wat extra voldoening.

• 22 November 2016 - 14:45

Alda Binder:

Lieve Els en Hans, wat weer een prachtig verslag maar ik ben heel erg benieuwd hoe jullie er van leren.
    Uit ervaring weten wij dat je dit de rest van je leven meeneemt. Super mooie foto's en heel hartelijk dank hiervoor. Heel veel lieve groeten van ons beide.

• 23 November 2016 - 11:11

Elise Douma:

Hoi Els en Hans,
    Mooi om te lezen en zien allemaal!
    Groetjes, Elise

• 23 November 2016 - 19:31

Linda:

Wat een mooie afsluiting van een bijzondere tijd daar. Fijn dat het allemaal gelukt is met de school, die blije kindjes, wat een voldoening moet dat geven! Dikke knuffel, ook van Jan, en op naar het volgende avontuur!