Nog steeds thuis - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu Nog steeds thuis - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Els&Hans Vermeij-Sluijter - WaarBenJij.nu

Nog steeds thuis

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Els&Hans

21 Augustus 2016 | Nederland, Haarlem

Inmiddels vorderen onze voorbereidingen; met ons werk is bijna alles geregeld; verlof, pensioen, vervanging van onszelf, lease-auto (inleveren), allerlei formulieren. Je hebt aan adminstratie bijna nog meer te regelen dan aan de reis zelf. De visa voor Nepal zijn binnen.

Voorpret is halve pret: Inspiratie op doen bij familie en vrienden, fotoboeken en zelfs een dia avond (!) van Nieuw Zeeland en Nepal. Peachtig.

Nu nog wat prikken halen, wat spullen kopen, lonely planets (even wachten want onze verjaardagen komen er nog aan).:-)

En dan nog contacten met Apostolischen die op Bali wonen... Misschien komen we langs was voor de betreffende niet concreet genoeg; we spreken af dat we elkaar ontmoeten. We verheugen ons er op!

Ga naar http://elsenhansopreis.jimdo.com/ om meer te weten over ons vrijwilligerswerk.

  • 21 Augustus 2016 - 18:38

    Mary Verheij-Gillebaard :

    Geweldig vooruitzicht. Ik ga jullie volgen. Nog veel voorpret.

  • 21 Augustus 2016 - 21:05

    Astrid:

    Voorpret is bijna net zo leuk als de reis zelf. Het vooruitzicht op alles wat komen gaat is de administratieve rompslomp meer dan waard. Ik ga jullie reis zeker volgen en geniet van een afstand met jullie mee.

  • 21 Augustus 2016 - 21:48

    Anita En Ruud:

    Spannend allemaal. We gaan jullie avontuur zeker volgen.

  • 21 Augustus 2016 - 22:45

    Marjon:

    Lieve Els en Hans,
    Gaan met jullie meeleven.

  • 21 Augustus 2016 - 23:37

    Elly Van Der Koore:

    Geweldig dat jullie dit ondernemen. Zoals ik jullie zaterdag jl. al zei, je wordt er alleen maar rijker van. Het is een geweldige ervaring. Zo heb ik mijn 3 maanden in Zambia ook beleefd. Soms is het zwaar, maar er staat zo ontzettend veel tegenover. Ik volg jullie graag, ook wetend hoe belangrijk dat is als je een eind weg bent.

  • 22 Augustus 2016 - 01:41

    Laura:

    Heerlijk deze reis. Ik kijk er naar uit jullie te zien in December! Safe travels!

  • 22 Augustus 2016 - 11:36

    Adrie En Marion:

    Heel spannend voor jullie om een droom te realiseren.
    We volgen jullie graag!!

  • 13 September 2016 - 22:42

    Bob:

    Spannend hoor! We gaan jullie volgen!

  • 18 September 2016 - 22:19

    Henk Groot:

    Ik leef zeer met jullie mee en stiekem wou ik dat ik jonger was, want ik ben jaloers dat je dit allemaal kunt doen. bovendien doe je er ontzettend goed werk mee ; vergeet echter niet ook zelf te genieten.
    lieve groet Henk

  • 19 September 2016 - 21:59

    Elly Van Der Koore:

    De laatste weekjes voor vertrek. Reuze spannend hoor. Herken dat gevoel. Groetjes E

  • 22 September 2016 - 16:02

    Joek En Nico:

    Wat een enorme uitdaging, dat jullie deze reis gaan ondernemen. Petje af. Heel veel durf voor nodig. Veel plezier en vooral ontspanning, heel belangrijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els&Hans

Wij gaan samen een reis maken van 5 maanden.

Actief sinds 24 Feb. 2016
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 21404

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 16 Februari 2017

Wereldreis

Landen bezocht: